Bacterii ghidate magnetic pentru administrarea de medicamente

de | 09 Mar 2018 | Noutăţi, Tehnologie |

Cercetătorii de la Queen’s University utilizează câmpuri magnetice pentru a determina un anumit tip de bacterii să înoate împotriva curenţilor puternici, deschizând potenţialul de a folosi organismele microscopice pentru livrarea de medicamente în medii cu microfluxuri complexe – cum ar fi fluxul sanguin uman. Condusă de către inginerul chimist Carlos Escobedo  și doctorandul în inginerie chimică Saeed Rismani Yazdi, cercetarea s-a axat pe studierea și manipularea mobilității bacteriilor magnetotactice (MTB) – microorganisme mici care conțin nanocristale sensibile la câmpurile magnetice. Constatările lor au fost publicate recent în revista de nano- și micro-știință  Small. „Organele mici (nanoscopice) MTB, numite magnetozomi, acționează ca un ac de busolă care le ajută să navigheze către locații bogate în nutrienți din medii acvatice – habitatele lor naturale – prin utilizarea câmpului magnetic al Pământului”, precizează dr. Carlos Escobedo.

0 Comentarii

De unde pot cumpăra produsele importate de MED.CO?
Unde pot duce la reparat produsele OMRON?
Cum pot deveni distribuitor sau partener MED.CO?