Solul ascunde…un potenţial antibiotic împotriva bacteriilor rezistente la medicamente

de | 12 Mar 2018 | Noutăţi |

O serie de bacterii au evoluat, în ultimii ani, devenind rezistente la majoritatea antibioticelor uzuale – printre acestea numărându-se temutul Methicillin-resistent Staphylococcus aureus – MRSA), ameninţând să declanşeze apariţia unor boli infecţioase incurabile. Echipa de cercetători de la Rockefeller University, New York, condusă de dr. Sean Brady, a publicat în numărul din februarie al jurnalului Nature Microbiology  rezultatele studiilor ei asupra unor compuşi, descoperiţi în mostre de sol, care ar putea deţine potenţial terapeutic. Cercetătorii newyorkezi au utilizat o tehnică de secvenţiere a peste o mie de mostre de sol prelevate de pe teritoriul Statelor Unite şi, găsind în mai multe mostre malacidine, le-au analizat şi au descoperit că ele luptă împotriva bacteriilor într-un mod specific, atacând o zonă anume a peretelui celular bacterian.

0 Comentarii

De unde pot cumpăra produsele importate de MED.CO?
Unde pot duce la reparat produsele OMRON?
Cum pot deveni distribuitor sau partener MED.CO?